otrdiena, 2011. gada 19. aprīlis

Kas vienam gulta, tas citam izlietne


Naktīs, kad pamazām dzimst bakalaura darbi un gribas dzert zāļu tējas ar brokastīm pirktiem biezpiena sieriņiem, var atklāt daudz ko interesantu. Piemēram, to, ka mans kaķis guļ virtuves izlietnē.
Diemžēl paspēju nofočēt tikai mirkli, kurā viņš ar savām pogveidīgajām acīm izbrīnīti un/vai nikni lūr man pretī. Laikam jutās iztraucēts. To, ka viņš nudien ir nedaudz jocīgs, jau iepriekš pamanīju, bet šāda Mikuča aktivitāte līdz šim atklājumam mums kaut kā paslīdējusi garām. Toties garda smiekliņa devu tobrīd ar mammu saņēmām. Varbūt viņam tur ir kaut kā atvēsinoši patīkami. Varbūt es pat gribētu būt viņa vietā un arī ielīst izlietnē. Vienīgi nesaprotu, kā uz tādas cietas un aukstas virsmas var būt ērta atpūta.
Starp citu, Miķis ir mūsu lielajā istabā veicamā remonta virzītājs un stūmējs. Pateicoties viņa lielajai aktivitātei tapešu un dīvāna izpostīšanā, tagad pirksim jaunas tapetes un dīvānu, tā teikt, manam kaķītim būs jauns darbības lauks.

1 komentārs:

  1. Pārsmējos par tavu ka kaķi! :D Man šķiet, ka kaķiem vienkārši patīk tādas ekstravagantas vietas - nav no svara, cik mīkstas, jo, piemēram, rītos, kad guļu uz vēderu viņš itin naski ieņem vietiņu uz mana mugurklaula. Un tur taču arī nav ērt! Manuprāt... :D

    AtbildētDzēst